Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 24 червня 2025
22:50

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Керівництво облдержадміністрації зустрілося з німецькими виробниками гірничопрохідницького обладнання

Керівництво облдержадміністрації зустрілося з німецькими виробниками гірничопрохідницького обладнання
29 січня заступник голови Дніпропетровської облдержадміністрації Віктор Сергєєв, представники проектних організацій та метробудівники зустрілися з представниками німецької фірми „Херренкнехт АГ”, яка виробляє гірничопрохідницьке обладнання; на зустрічі обговорили можливість закупки чотирьох прохідницьких щитів для будівництва тунелю метро від вокзалу до історичного музею.

Під час зустрічі президент фірми „Херренкнехт АГ” Мартін Херренкнехт презентував обладнання та розповів про досвід роботи з будівництва найбільших у світі тунелів. Фірма „Херренкнехт АГ” виробляє обладнання, за допомогою якого можна будувати 300-метрову ділянку тунелю метро за 30 днів.

Придбання сучасного швидкісного обладнання дозволить до кінця 2009 року добудувати лінію метрополітену до історичного музею.

Зокрема, планується придбати два горизонтальних прохідницьких щита, які будуть рухатися назустріч один одному, вертикальний щит для доставки обладнання під землю та будівництва вентиляції, та щит для будівництва тунелів під кутом — для будівництва ескалаторів.

Вартість одного такого щита, придбаного для потреб будівництва київського метро, склала 8,8 млн євро.

Як зазначив Віктор Сергєєв, про суму майбутнього контракту говорити поки що зарано, адже необхідно визначитися, яке саме обладнання необхідно придбати для будівництва тунелю у складних геологічних умовах Дніпропетровська, пройти процедури і таке інше.

Результатом зустрічі стало прийняття рішення про створення українсько-німецької робочої групи, яка визначить, яке саме обладнання необхідно придбати, та визначить його вартість. Наступну зустріч з компанією-виробником заплановано провести за місяць.
Gorod.dp.ua на Facebook.


Ал  (31.01.08 18:04): VladSh Гранита с крепостью 7-8 не бывает! И вообще ЧТО ТАКОЕ 5-6, 7-8, это що градус Цельсия или км/с Відповісти | З цитатою
Александр  (31.01.08 09:46): Понятно почему мер не заинтересован в строительстве метро. И в бюджете города не выделенно средств на строительство. Маршрутные такси уже давно стал бизнесом для наших местных начальников. А метро нарушит монополизм. Відповісти | З цитатою
ИгорьТ  (30.01.08 22:29): VladSh
и чем ближе к днепру тем больше воды через щели.Но будем надеятся на лучшее.А вдруг получится
Відповісти | З цитатою
VladSh  (30.01.08 19:01): Щиты по граниту?! Ну-ну...
Горнопроходческие комбайны (в т.ч. и щиты) применяются при крепости пород до 6-ти; крепость гранита 7-8.

> позволит до конца 2009 года достроить линию метрополитена до исторического музея
Хреново, ребята, посчитали. Если "300-метровый участок туннеля метро за 30 суток", то к концу 2008-го уже можно ездить на метро.
Но если через месяц они будет встречаться, то тогда понятно что за темпы...
"пройти процедуры и тому подобно" - откаты, закаты...

А между тем реальные проблемы метро всё те же:
- нет финансирования - в год по чайной ложке проходческие работы не ведутся;
- нет хозяйна.
А из технических проблем - не способ проходки, а сильная трещиноватость гранита (большой водоприток).

"Замыливание глаз" продолжается.
Эти бы деньги, да действительно потратить с толком! Эх...
Відповісти | З цитатою
trash  (30.01.08 17:51): Если они действительно купят проходч. щиты это просто круто, будут проходить туннели как цивилизованные люди, а не как древние люди кочергой ковырять да взрывать... =) с самого начала нужно было их покупать. Відповісти | З цитатою
П.П.Шариков  (30.01.08 16:51): Січеславець, а я думал, что в очень далекой-далекой перспективе станции на Тополе будут принадлежать второй ветке. Имхо так логичнее
З.Ы. Эх мечты….
Відповісти | З цитатою
Січеславець  (30.01.08 16:45): Насколько я знаю, после Южного Вокзала метро идёт на 3 Победу, потом на 2 Сокол, а дальше одна станция на Тополе.
Понятно, что всё это в отдалённой перспективе.
Відповісти | З цитатою
Дельфин  (30.01.08 16:01): они могут только встречаться... Відповісти | З цитатою
кулабухов  (30.01.08 16:00): На хрена под землю вообще лезть?
Постройте линии под два скоростных трамвая (как в той же Германии), одно кольцо по Правому берегу, другое - по Левому. Переправа - маршрутками через мосты, а летом - облегченный паром (и развлечение и достопримечательность и польза).
Этот все равно дешевле будет и надежней.
А в новое метро страшно будет спускаться, если до этого вообще дойдет...
Відповісти | З цитатою
Умный человек  (30.01.08 15:58): А между тем, если бы метро достроили до Победы 5 такие маршрутки как 17 , 120 , 104 (неБОГомДАН) можно убарть))) Відповісти | З цитатою
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
150
років від дня народження Лева Писаржевського, одного із найвидатніших учених міста

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті