29 січня заступник голови Дніпропетровської облдержадміністрації Віктор Сергєєв, представники проектних організацій та метробудівники зустрілися з представниками німецької фірми „Херренкнехт АГ”, яка виробляє гірничопрохідницьке обладнання; на зустрічі обговорили можливість закупки чотирьох прохідницьких щитів для будівництва тунелю метро від вокзалу до історичного музею.
Під час зустрічі президент фірми „Херренкнехт АГ” Мартін Херренкнехт презентував обладнання та розповів про досвід роботи з будівництва найбільших у світі тунелів. Фірма „Херренкнехт АГ” виробляє обладнання, за допомогою якого можна будувати 300-метрову ділянку тунелю метро за 30 днів.
Придбання сучасного швидкісного обладнання дозволить до кінця 2009 року добудувати лінію метрополітену до історичного музею.
Зокрема, планується придбати два горизонтальних прохідницьких щита, які будуть рухатися назустріч один одному, вертикальний щит для доставки обладнання під землю та будівництва вентиляції, та щит для будівництва тунелів під кутом — для будівництва ескалаторів.
Вартість одного такого щита, придбаного для потреб будівництва київського метро, склала 8,8 млн євро.
Як зазначив Віктор Сергєєв, про суму майбутнього контракту говорити поки що зарано, адже необхідно визначитися, яке саме обладнання необхідно придбати для будівництва тунелю у складних геологічних умовах Дніпропетровська, пройти процедури і таке інше.
Результатом зустрічі стало прийняття рішення про створення українсько-німецької робочої групи, яка визначить, яке саме обладнання необхідно придбати, та визначить його вартість. Наступну зустріч з компанією-виробником заплановано провести за місяць.
и чем ближе к днепру тем больше воды через щели.Но будем надеятся на лучшее.А вдруг получится Відповісти | З цитатою
Горнопроходческие комбайны (в т.ч. и щиты) применяются при крепости пород до 6-ти; крепость гранита 7-8.
> позволит до конца 2009 года достроить линию метрополитена до исторического музея
Хреново, ребята, посчитали. Если "300-метровый участок туннеля метро за 30 суток", то к концу 2008-го уже можно ездить на метро.
Но если через месяц они будет встречаться, то тогда понятно что за темпы...
"пройти процедуры и тому подобно" - откаты, закаты...
А между тем реальные проблемы метро всё те же:
- нет финансирования - в год по чайной ложке проходческие работы не ведутся;
- нет хозяйна.
А из технических проблем - не способ проходки, а сильная трещиноватость гранита (большой водоприток).
"Замыливание глаз" продолжается.
Эти бы деньги, да действительно потратить с толком! Эх... Відповісти | З цитатою
З.Ы. Эх мечты…. Відповісти | З цитатою
Понятно, что всё это в отдалённой перспективе. Відповісти | З цитатою
Постройте линии под два скоростных трамвая (как в той же Германии), одно кольцо по Правому берегу, другое - по Левому. Переправа - маршрутками через мосты, а летом - облегченный паром (и развлечение и достопримечательность и польза).
Этот все равно дешевле будет и надежней.
А в новое метро страшно будет спускаться, если до этого вообще дойдет... Відповісти | З цитатою