Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Ср, 25 червня 2025
18:47

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Київські фахівці з метробудування знайшли спосіб здешевити будівництво Дніпропетровського метро

Київські фахівці з метробудування знайшли спосіб здешевити будівництво Дніпропетровського метро
Київські фахівці з метробудування знайшли спосіб здешевити спорудження Дніпропетровського метрополітену. Про це на прес-конференції 16 грудня повідомила голова Дніпропетровської облдержадміністрації Надія Дєєва. Крім того, як повідомила Надія Дєєва, пропозиції київських фахівців за умови успішного втілення у життя дадуть змогу скоротити і час, необхідний для завершення другої черги метрополітену.

Як розповів журналістам один із авторів цих пропозицій, президент Української державної корпорації «Укрметротунельбуд» Володимир Петренко, дніпропетровське метро, проект якого був розроблений і затверджений за радянських часів, задумувалося, у тому числі, і як об’єкт цивільної оборони, який мав знаходитись на великій (40-60 метрів) глибині та мати чавунне оздоблення тунелю, що, безумовно, збільшувало його вартість. Пропозиція ж київських фахівців принципово відрізняється.

«Ми запропонували варіант — це вийти вже з першої пускової дільниці на другу на мілке залягання. Що це дасть? Звичайно, складна буде перехідна дільниця з глибокого залягання на мілке, але вийшовши на мілке залягання ми відразу відходимо від тих трудомістких процесів, вибухів, переходимо на цивілізоване будівництво», — заявив Володимир Петренко.

Київські метробудівельники переконані, як зазначив Володимир Петренко, що зменшення глибини пролягання метро до 10-15 метрів дасть можливість заощадити щонайменше третину коштів, а також зробити підземку більш безпечною. Крім того, столичні спеціалісти пропонують заощадити на матеріалі — замість чавуну використовувати залізобетон з ґумовим ущільненням.

Довідка: Наймолодший в Україні Дніпропетровський метрополітен був відкритий наприкінці 1995 р. і на сьогоднішній день складається з однієї гілки загальною довжиною 7,8 км із шістьома станціями. Будівництво 1-й черги метрополітену в Дніпропетровську почалося в 1981 р. Проектом передбачалося спорудження лінії довжиною 11,8 км із дев'ятьома станціями. У 1995 р. введений в експлуатацію перший пусковий комплекс — довжина лінії 7,8 км із шістьома станціями. Будівництво було законсервовано з 1996 по 2003 роки.

Протягом 2004 р. на будівництво ділянки другої черги метрополітену, що з'єднає залізничний вокзал із центром міста, було виділено в цілому 40 млн грн: 25 млн грн — із державного бюджету, 10 млн грн — з обласного і 5 млн грн — із міського. Будівельники метрополітену за рік пройшли більше 120 м стовбурів і тунелів, виконали запланований обсяг робіт з енергозабезпечення об'єкта. У ході будівництва другої черги в цілому треба буде пройти 2 019 м тунелів, обладнати три шахтних стовбури. Завершення названого обсягу робіт планується протягом трьох років. Будівництво 1 км метрополітену нині складає близько 50 млн дол. США.
Gorod.dp.ua на Facebook.


Паралон  (19.12.05 11:08): Под Ла-Маншем за это время тонель прорыли, а у нас страдания: от ЦУМа до вокзала... Відповісти | З цитатою
slava  (19.12.05 10:34): Я понимаю что дорого и гранит,а не чернозем и вдо там всякая, но почему люди за границей за то время что у нас несчастных три станции открыть не могут, строят сооружения гораздо сложнее и технологичнее.
Еще года два назад говорили о том что если приобрести импортныое оборудывание, все пойдет гораздо быстрее, причем стоило оно не так уж дорого, но видать нашему руководству откатов не предложили, поэтому будем дальше копать ногтями!!!
Відповісти | З цитатою
olegich  (19.12.05 01:46): 2 случайно: это откуда такие показатели про современные буровые щиты? Это при каком сечении?
Если бы захотели, давно бы уже сделали. Кому то выгодно затягивать строительство и отмывать на нем деньги, вот и все.
Відповісти | З цитатою
ком  (18.12.05 12:08): Глупость не приемлемая для Днепропетровска
Хана центру родного города
Відповісти | З цитатою
Константин  (18.12.05 06:58): Как человек тесно связанный с горным делом, могу сказать что "Київські фахівці" посчитали экономику «сегодняшнюю». При этом никто не подумал что может произойти с проспектом К.Маркса и окружающими домами при переходе на меньшие глубины со временем. Не хочу говорить про разные страшилки, но минимум, что со временем может произойти на первом – это проседание проспекта и появление трещин в домах. Конечно если сильно извратиться и потратить целую кучу денег, то можно капать и на 15м, но тогда где смысл экономии. Для справки – стоимость выемки 1м3 породы сейчас в пределах 1200-1500грн, а посмотрите какое там сечение. Давайте деньги и будет вам метро. Відповісти | З цитатою
Влад  (17.12.05 23:25): Николай Ивановичу=> Ага пускай начинает копать под Атлантикой! Кстати где ПОРА? Почему плакаты с обличчям Павло Ивановича ще таки чысти? Вже пора ПОРА! Відповісти | З цитатою
случайно  (17.12.05 21:23): ну на самом деле это нормальные показатели, самык современные буровые щиты дают 300 метров в год при условии прмолинейности пути и кучи мелких деталей ,а в днепропетровском метрополитене нет ни одного щита , делают по-старинке, так что показателт внушающие:) Відповісти | З цитатою
1  (17.12.05 18:45): За год прошли 120 метров. Это по 33 сантиметра в день.
Они что там, ломом метро пробивают?
Под Ла-Маншем за это время тонель прорыли, а у нас страдания: от ЦУМа до вокзала...
Відповісти | З цитатою
Николай Петрович  (17.12.05 17:10): Я думаю, что Павел Иванович начал строительство Он его и дожен продолжить. Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
373
ремонти у будинках ОСББ/ЖБК за 2024 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті