«З початку лютого поточного року вже пройдено 18 метрів виробок тунелів, - зазначив Віктор Сергєєв, - а до кінця місяця, за попередніми даними, буде пройдено всього 30 метрів».
Для подальшої успішної роботи щодо будівництва Дніпропетровського метрополітену слід вирішити ще декілька важливих питань. Серед них виділення земельних ділянок під будівництво та розташування будівельних майданчиків метрополітену. Тому фахівці головного управління будівництва та архітектури найближчим часом підготують проект листа Дніпропетровському міському голові щодо резервування земельних ділянок. Наголосив також заступник голови облдержадміністрації, що надані з Державного бюджету кошти на суму 10 млн грн підтверджені виконаними роботами та закупкою необхідних матеріалів.
Доручив Віктор Сергєєв також вирішити питання щодо виділення земельної ділянки площею 4 – 5 га під будівництво та розташування модульного заводу залізобетонних виробів.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
на счет УКРАстьИНСКОГО строительства, так в Адесе по сей день мост строят-выделили 1млр$, прошло пол года, кинули в воду опору со сваей и защибись ;-) больше нет финансирования, куда делись деньги ни кто не знает. это Задорнову надо читать...как мы работаем на денежных объектах, а кто кухню всю понимает тот и так видит в этом ФИНИТОЛЯКОМЕДИЮ,,,приятного аппетита и не подавитесь лапшой на ушах Людишки, вам еще ее наварят в любом колличестве-АЛИВИДЕРЧИ наРОД Відповісти | З цитатою
Построить за 25 лет!!! проходя по 1-2,5 км в год!!! а сейчас в год 350м!!! т.е. минимум еще 75 лет а максимум 200!!! Вопросы есть еще у кого-то?? Кто ту еще не понял кому нужно метро? Відповісти | З цитатою
А темпы проходки просто смешные, я думаю это естественно сумма по всем стволам. Хотя учитывая сколько человек там осталось работать...
И еще одно: если собираются пройти щитами от южного вокзала, то либо надо будет строить огромный котлован на театральной, чтобы достать головы щитов, либо их там похоронить. А это большой кусок щита. Відповісти | З цитатою
Но правда, он очень дешев, чтоб на нём бабло намыть.
Кстати, на западе, да и в той же японии так и делают.
вполне можна было единицу загнать на эстакаду и она бы пролетала без пробок и светофоров до горного за 15 мин.
Под эстакадой можна парковки сделать или магазины Відповісти | З цитатою