Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Чт, 21 серпня 2025
07:51

БЛОГИ

lorik1702


20 серпня 2025, 09:22

Криворіжжя: комунікація податківців з громадськістю та бізнес спільнотою проводиться за принципами доступності, зручності, прозо

Протягом липня місяця 2025 року працівниками Криворізької ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) забезпечено обслуговування 5 265 суб’єктів звернень та надано 5 038 адміністративних послуг. За вказаний період значна кількість відвідувачів ЦОП скористалась можливістю запису в «електронну чергу», що максимально зручно та комфортно.
Також на постійній основі здійснюються виїзди та чергування співробітників Криворізької ДПІ ГУ ДПС в ЦНАПах територіальних громад та в Прозорому офісі соціальних послуг Тернівської районної у місті ради.
Крім того, до платників, що відносяться до мало мобільних груп населення з обмеженими фізичними можливостями, здійснюються адресні виїзди мобільного ЦОПу.
Так, протягом липня місяця поточного року було забезпечено 12 виїздів мобільного ЦОПу, за результатами яких співробітниками податкової інспекції було здійснено обслуговування 711 суб’єктів звернень, з яких, 204 – надано адміністративні послуги. Всі інші відвідувачі мобільного ЦОПу отримали усні консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на податкові органи. Всі учасники мобільного ЦОПу забезпечуються безкоштовними бланками заяв, податкових декларацій про майновий стан і доходи та актуальною друкованою продукцією.
Крім того, протягом липня місяця поточного року здійснено 9 адресних виїздів мобільного ЦОПу безпосередньо за податковою адресою суб’єкта звернень та надано 18 адміністративних послуг.
Також, проведено 3 зустрічі з представниками територіальних громад та платниками податків, під час яких одним з питань порядку денного, було питання із створення безбар’єрного простору під час сервісного обслуговування платників податків.
Комунікація податківців з громадськістю та бізнес спільнотою проводиться за принципами доступності, зручності, прозорості та безбар’єрності. Особливу увагу було приділено інформаційному та цифровому напрямку безбар’єрності – це отримання адміністративних послуг платниками податків, громадянами міста та доступності онлайн сервісів ДПС, таких як «Електронний кабінет» та мобільний застосунок «Моя податкова» від ДПС. Під час різноманітних заходів, представники податкової служби ознайомлюють учасників заходу з інформаційними ресурсами: вебпортал ДПС, де створено підрозділ «Безбар’єрність», електронна скринька dp.ikc@tax.gov.ua комунікаційної платформи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та інші.
За зазначеною тематикою, в приміщеннях центрів обслуговування платників Криворізької ДПІ ГУ ДПС, в тому числі в ЦОП Апостолівського сектору обслуговування платників Криворізької ДПІ ГУ ДПС на інформаційних стендах, у зручному для огляду місці, розташовано інформаційний матеріал. Також інформаційний матеріал розміщено в центрах надання адміністративних послуг територіальних громад, в яких в режимі роботи мобільного ЦОПу відбувається чергування представників Криворізької ДПІ ГУ ДПС.
У приміщеннях центрів обслуговування латників Криворізької ДПІ ГУ ДПС у зручних місцях облаштовані дитячі куточки.
Робота в даному напрямку триває.


Останній раз редагувалося: 20.08.2025 09:22


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті