13 серпня 2025, 12:00
Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та
Результати опрацювання інформації, отриманої від ДПС України, сервісу «Пульс», державної установи «Урядовий контактний центр» та «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА»
Якісний та своєчасний розгляд інформації, яка надходить засобами спеціалізованої автоматизованої системи – сервіс «Пульс» від Контакт – центру ДПС – один з важливих напрямків роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС).
Всього у січні – липні 2025 року до сервісу «Пульс» на розгляд надійшло 74 інформаційні картки зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб (далі – звернення).
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо нарахувань в ІКП – 40 звернень (54,1%);
- щодо отримання адміністративної послуги – 11 звернень (14,9%);
- щодо роботи ЦОП – 1 звернення (1,4%);
- відмова у реєстрації звітності в електронному вигляді – 2 звернення (2,7%);
- ненадання відповіді на усні або письмові звернення – 13 звернень (17,6%);
- проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 1 звернення (1,4%);
- проблема при отриманні податкової знижки – 2 звернення (2,7%).
Також у січні – липні 2025 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 135 звернень, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр».
Загальна тематика письмових звернень:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 52 (38,5%);
- надання податкових консультацій оподаткування спадщини та інші питання – 23 (17,0%);
- контрольно-перевірочна робота – 21 (15,6%);
- податкова заборгованість – 11 (8,1%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 11 (8,1%);
- податкова знижка – 3 (2,2%);
- отримання довідки про доходи – 2 (1,5%);
- інші питання – 12 (9,0%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків, які надійшли на розгляд від державної установи «Урядовий контактний центр» у 2025 році збільшилась на 54 одиниці (січень – липень 2024 – 81 звернення).
На «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» надійшло 19 звернень. Загальна тематика звернень:
- питання щодо сплати земельного податку, податку на додану вартість, податку на майно, єдиного внеску – 8 звернень (42,1%);
- контрольно-перевірочна робота – 6 (31,6%);
- отримання чи відмова від реєстраційного номера облікової картки платника податків – 2 (10,5%);
- отримання довідки про доходи – 1 (5,3%);
- інші питання – 2 (10,5%).
Порівняно з відповідним періодом 2024 року загальна кількість звернень на «Гарячу лінію голови Дніпропетровської ОДА» збільшилась на 12 одиниць (січень – липень 2024 – 7 звернень).
Останній раз редагувалося: 13.08.2025 12:00