7 июля 2025, 11:24
Звернення громадян – пріоритетний напрямок роботи податкової служби Дніпропетровщини
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі на dp.zvernennya@tax.gov.ua, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у січні – червні 2025 року до ГУ ДПС надійшло 466 звернень громадян, з них: 466 заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 271 звернення (58,1%);
- контрольно-перевірочна робота – 36 звернень (7,7%);
- податок на майно – 74 звернення (15,9%)
- аграрна політика та земельні відносини – 18 звернень (3,9%);
- єдиний соціальний внесок – 15 звернень (3,2%);
- інші питання – 52 звернення (11,2%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень платників податків у 2025 році збільшилась на 86 одиниць (січень – червень 2024 – 380 звернень).
На виконання статей 22 та 23 Закону України «Про звернення громадян» в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /
У січні – червні 2025 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 6 особистих прийомів громадян.
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість проведення особистих прийомів у 2025 році збільшилась на 2 одиниці (січень – червень 2024 – 4 особистих прийомів).
Последний раз редактировалось: 07.07.2025 11:24