Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
пн, 25 ноября 2024
03:12

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

На містобудівній раді Дніпра розглянули важливі проекти розвитку міста

|«« «« »» »»|

Незважаючи на війну, дніпровські архітектори продовжують невпинно думати про майбутнє нашого міста.

І на черговій архітектурно-містобудівній раді було розглянуто низку знакових проектів майбутнього.

Третій варіант проекту на Ломівському

На містобудівній раді було представлено вже третій варіант нового мікрорайону, який може стати продовженням житлового масиву Ломовський. На цей раз його містобудівний розрахунок на замовлення ТОВ «Балівська виробничо-будівельна компанія» розробила група київських архітекторів (ГАП – Олександр Попов, доповідач – Олександр Столовий).

На загальній площі 19,4 га планується спорудження 12 житлових будинків висотністю до 16 поверхів. Вони будуть розраховані на 7 тисяч мешканців. У шість будинків будуть вбудовані на перших поверхах компактні дитсадки, які зможуть прийняти 242 дитини. Окрім цього, на перших поверхах розташуються торгові та комерційні установи. На житловому масиві планується багаторівневий паркінг на 300 машин.

Під час розробки цього проекту київські архітектори врахували попередні роботи та положення Детального плану території для цього району.

Що принципово відрізняє цей проект від попередніх?

- Магістральну вулицю ми пропонуємо перенести в тил земельної ділянки, щоб створити вздовж Ломівського озера повноцінну рекреаційну зону лише з пішохідним рухом, - пояснив Олександр Столовий. – Усередині кварталу плануємо зберегти всі цінні зрілі дерева, організувати гарний бульвар, який проходить через увесь район. Він служитиме чудовим місцем відпочинку та пов'язуватиме житлову забудову з дитячими, спортивними майданчиками. Окремий упорядкований бульвар вестиме до берега озера та пляжу, який буде відкритий для всіх городян. Також пропонуємо зберегти існуючий 3-4-метровий земляний насип, який обмежує цю ділянку. Ці вали можуть мати велике значення в організації прилеглої території.

Відповідно до вимог часу, у кожному житловому будинку буде своє укриття. Проїзд до будинків буде лише з боку нової магістральної дороги. Усередині мікрорайону можна буде пересуватися лише пішки або велосипедами.

Автори проекту передбачають великий обсяг робіт з благоустрою зони відпочинку вздовж озера та будівництво пішохідного мосту через водойму.

Від членів містобудівної ради пролунала ціла низка питань та побажань, пов'язаних з організацією руху навколо і всередині мікрорайону, проходами від зупинок громадського транспорту, збереженням дренажного каналу, доступом до пляжу мешканців прилеглих кварталів, перспективами будівництва школи тощо.

Очевидно, ці побажання буде враховано на наступних етапах роботи.

Центральному кварталу – Детальний план

Архітектор Юрій Єрошек представив Детальний план території кварталу, обмеженого пр. Яворницьким, вулицями Мономаха та Воскресенською та Театральним бульваром.

Це – відносно невеликий (площею 2,78 га) квартал в історичному ареалі Дніпра, на забудову в якому накладається ціла низка обмежень через наявність у ньому будівель-пам'ятників, що охороняються законом. При цьому на містобудівних радах вже розглядалися проекти нових об'єктів на місці книжкового ринку, гаражів та інших будівель усередині кварталу.

ДПТ також передбачає створення нових об'єктів. Це нова прибудова до існуючої будівлі Радабанку. Підземний паркінг на території, що орендується банком. Механізований паркінг, проект якого раніше розглядався на містобудівній раді. А також великий торгово-офісний центр із містким паркінгом на місці книжкового ринку.

– Існуючі висотні обмеження кварталу дозволяють створити новий об'єкт із підвищенням його висоти до 40 метрів углиб кварталу, – розповів Юрій Єрошек. – Щільність населення кварталу становить 241 особу на гектар і не зміниться, оскільки житлових будівель у кварталі не планується. Передбачувані зони паркування не лише вирішать усі питання у кварталі. Але й створять додаткові 150 машино-місць для потреб мешканців сусідніх кварталів. Норми щодо озеленення завдяки пропонованим ідеям також будуть перевищені.

Розгляд ДПТ супроводжувався тривалою емоційною полемікою. Предметом суперечок були охоронні зони, врахування інтересів різних власників та орендарів ділянок, перспективи будівництва нових об'єктів з урахуванням інтересів сусідів та інші питання.

На це головний архітектор Дніпра Дмитро Волик зазначив:

– У центральних кварталах міста складно реалізовувати свої проекти без урахування інтересів сусідів. Вбачається цілий комплекс компромісів, яких мають досягти інвестори різних ділянок.

Потрібно доопрацювати низку питань

З попереднім питанням був тісно пов'язаний і містобудівний розрахунок об'єкта цього ж кварталу.

Архітектор Олексій Валентиров представив проект реконструкції Радабанку на вул. В. Мономаха, 5 із прибудовою до нього нового об’єму.

Новий торговельно-офісний об'єкт із підвищенням висоти до 40 метрів углиб кварталу планують збудувати на ділянці 0,17 га, а ще 0,29 га піде на створення гарного скверу. При цьому об'єкті планується паркінг на 55 авто.

У новому комплексі планують офіси загальною площею 4315 кв. метрів, торгові площі на 1222 кв. м, а також кафе. У цьому комплексі працюватимуть 240 осіб, його водночас зможуть відвідати 408 осіб.

– Нова прибудова планується за існуючою будівлею «Радабанку» і досить органічно впишеться у квартал, – зазначив Олексій Валентиров. – Під час розробки проекту одним із головних питань було сприйняття цього об'єкту з вул. Мономаха та пр. Яворницького. Завдяки терасному підвищенню поверховості об'єкт практично не видно з сусідніх вулиць, і він не псує середовище. У будівлі будуть скляні фасади та суцільні композиційні перекриття. Вважаю, своїм рішенням ми лише покращимо ситуацію у кварталі.

Запитань до проекту було чимало.

Вони стосувалися дотримання нормативів щодо паркомісць та робочої площі для співробітників. Щодо ведення будівельних робіт з урахуванням інтересів власників сусідніх ділянок. Архітектори непокоїлися проїздами та нормами пожежної безпеки, а також іншими питаннями.

Як зазначив Дмитро Волик, всі ці питання потрібно буде доопрацювати на наступних етапах роботи над проектом.

Також на містобудівній раді архітектори разом із представниками обласного управління ДСНС України розглянули актуальні питання, пов'язані з новими нормами будівельних норм та правил. Вони стосуються необхідності створення захисних споруд та сховищ при кожному новому будівельному об'єкті.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Лысый  (24.11.23 20:19): Про инфраструктуру ни кто не думает, а представьте что сейчас невозможно ездить по проспекту Воронцова, а туда впихнут жилой массив на 7 тысяч человек это коллапс встанет все особенно это будет глобальная пробка с мостов в центр. У чинуш и тех кто это проэктирует нет ни ума ни фантазии. Ответить | С цитатой
Вопрос  (20.11.23 08:03): Группа киевских архитекторов знает о существовании генерального плана развития города, в составе которого разработана схема магистральных улиц и дорог. Изменение трассы магистральной улицы может быть только при корректировке этой схемы. В 80 гг первоначальная идея застройки этой территории была разработана в ПДП " Ломовка" при авторстве Е.Б. Яшунского, и отмечена наградой госстроя УССР. Так может посмотреть эту работу, поучиться. Ответить | С цитатой
украинец  (18.11.23 10:02): Вы задумайтесь для кого этот бум строительства во время войны ??? Может каждый второй украинец стал олигархом ??? или украинцы жить лучше стали ???Раскиньте украинцы мозгами !!! Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
никто не купит  (18.11.23 07:11): Из тех у кого есть деньги на новую квартиру никто в жизни её не купит в доме до самого порога которого нельзя доехать на авто и бросить его там посреди дороги, брошенная посреди дороги, на "радость" соседям и коммунальным службам машина для большинства это признак собственной успешности, состоятельности а то что она людям мешает так это нищебродишки от зависти кудахчут,
А из тех кто бы согласился жить в доме к которому нельзя подьехать машиной никому даже ипотеку не одобрят, да у них, пожалуй новой квартиры и в мечтах нет.
Поэтому считаю данный проект жилого массива на Ломовском изначально провальным, бетон, асфальт и бесконечные паркоместа должны стать основой нового жилмассива иначе жителей туда не заманишь а озеро с комарами засыпать и на его месте построить автомойки и СТО, на первых этажах домов должны быть не детские садики а наливайки пивные и салоны красоты вот такой проект однозначно будет пользоваться поддержкой реальных потенциальных покупателей жилья.
Ответить | С цитатой
хахаха  (17.11.23 18:06): здорово Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
1
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
150
новых лифтов планируется установить в Днепре в 2024 году.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте