Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 08 липня 2025
05:19

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Близько 30 фахівців цілодобово обслуговують будівельні майданчики станцій метро, аби запобігти затопленню, зсувам, деформаціям

Близько 30 фахівців цілодобово обслуговують будівельні майданчики станцій метро, аби запобігти затопленню, зсувам, деформаціям

У Дніпрі з початком повномасштабного вторгнення рф будівельні роботи на станціях метро було призупинено. Запобігти затопленням гірничих виробок та утримувати їх в техногенно-безпечному стані – таке завдання профільному департаменту мерії поставив міський голова Дніпра Борис Філатов.

Двадцять сьомого червня директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури міської ради Ігор Маковцев, який цього дня є черговим по місту, перевірив виконання доручення мера, відвідавши будівельний майданчик однієї зі станцій.

Об’єкти будівництва метрополітену розташовані в складних інженерно-геологічних умовах. Аби підтримувати їх у безпечному та безаварійному стані, виконується комплекс робіт, серед яких технічне обслуговування обладнання, утримання інженерних мереж, геотехнічний моніторинг тощо. Загалом у цих процесах задіяно близько 30 фахівців.

«Після зупинення будівництва потрібно постійно наглядати за станом гірничих виробок, обслуговувати обладнання, аби контролювати рівень ґрунтових вод, а відтак – запобігти затопленням. Паралельно проводиться геотехнічний моніторинг за станом гірничих виробок, щоб не було зсувів, деформацій. А ще постійно проводяться вентиляційні роботи, аби не було надмірного зволоження, яке може негативно вплинути на стан конструкцій. Електрики, механіки та інші спеціалісти постійно задіяні у згаданих роботах», – розповів Ігор Маковцев.

Аби запобігти техногенним аваріям, спеціалісти цілодобово працюють на всіх будівельних майданчиках і відкачують шахтні води. Маркшейдери моніторять стан гірничих виробок та рівень ґрунтових вод.

«Вимірювання проводимо за деформаційними марками з певною періодичністю. Наразі не спостерігаємо ані зсувів, ані деформацій. Моніторинг продовжуватимемо», – коментує маркшейдер компанії-підрядника Євген Сарвас.

А ще усі об’єкти будівництва метрополітену забезпечені резервними джерелами живлення – генераторами та запасами пального для їхньої роботи.







Gorod.dp.ua на Facebook.


кушнир Толик Николаевич  (18.03.25 07:50): Надеюсь опять выберут нового подрядчика по совету корбана?. Відповісти | З цитатою
Игорь  (16.07.23 18:04): одного не понимаю, почему нельзя строить метро под землей, хотя бы своими силами? Метро везде - это отличное укрытие. Под землей ннкто ж не угрожает строителям. Если кого-то посадили, как говорят, за очень крупную взятку, чтобы продолжить строительство метро, то значит желающие есть. Почему нельзя строить??? Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі планують збудувати новий гігантський «Епіцентр» (16)

•  На Дніпропетровщині надзвичайники зняли з дерева хлопця, який хотів врятувати кошеня (11)

•  200-бальниця з Дніпра Іша Воронкіна мріє викладати українську (10)

•  «Гудить так, що неможливо спати»: у Дніпрі мешканці приватного сектора скаржаться на вежу зв’язку (9)

•  Прокурори Дніпра передали до суду справу семи учасників організованої групи на чолі з депутатом міськради (9)

•  Спека у Дніпрі: люди масово відпочивають біля води, незважаючи на заборону на купання (8)

•  Комфорт для пасажирів і водіїв. Дніпро випускає на маршрути ще чотири модернізовані трамваї (7)

•  У Дніпрі некероване авто врізалося в трамвай на Кайдацькому мосту (4)

•  З 1 липня стандарт напруги 230 вольт замість 220 вольт: що це означає та чи є ризики (4)

•  Мер Дніпра пообіцяв відновити зруйновану старовинну афішну тумбу (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
1 689 000
євро вартість одного сучасного трамвая

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті