Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Сб, 23 листопада 2024
03:48

Страхование


Напишите пожалуйста поэтапные действия при наступлении страхового случая в результате ДТП, для полной и правильной выплаты суммы ущерба

Галина, 8.2.2010 | ID: 10515 | Розділ: Рассмотрение претензий

при наступлении страхового случая вы обязаны :

- сообщить о наступившем страховом случае в специализированную службу страховой компании или непосредственно в страховую компанию;

- незамедлительно обратиться в ГАИ, РОВД или пожарную службы в зависимости от характера страхового случая;

- обратиться с письменным извещением о страховом случае в страховую компанию;

- предоставить документы для рассмотрения выплаты страхового возмещения согласно договора страхования либо Правил страхования;

- согласовать необходимый ремонт на СТО;

- написать заявление на выплату после всех предоставленных необходимых документов.

Ниже приведена памятка Клиента, разработанная специалистами АСК «ИНГО Украина», которая поможет Клиенту максимально быстро и удобно получить страховую выплату в случае ДТП.

Вам необхідно протягом години в межах населеного пункту та не пізніше 6 годин за його межами, сповістити компанію-асистанс «Eclis» та викликати ДАІ (за виключенням пошкодження лакофарбового покриття кузова (без деформації); биття скла, фар, дзеркал внаслідок попадання каміння/предметів під час руху автомобіля).

На місці ДТП Ви маєте заповнити:

  • Заяву про настання страхової події.

На місці ДТП Аварійний комісар має оформити:

  • Акт огляду місця ДТП
  • Заяви на проведення огляду автомобілів, що заповнені учасниками ДТП
  • Схему ДТП
  • Комплект фотографій місця ДТП
  • Комплект фотографій автомобілів учасників ДТП
  • Комплект документів учасників ДТП.

Співробітник ДАІ на місці ДТП заповнює:

  • Первинну довідку ДАІ про ДТП (обов'язково)
  • Протокол про адміністративне порушення
  • Схему ДТП
  • Протокол огляду автомобілів з описом їх пошкоджень, пояснень учасників ДТП та свідків.

Не пізніше 3-х робочих днів з моменту настання страхового випадку, Ви повинні письмово оформити повідомлення про нього: компанію-асистанс «Eclis»: +38 044 573 4609 або АСК «ІНГО Україна»: +38 044 490 2747

Розгляд справи можливо розпочати лише з дати надходження повного пакету документів (згідно переліку).

Строк розгляду інциденту з моменту надходження повного пакету документів складає 15 робочих днів, виплата страхового відшкодування здійснюється впродовж 15 робочих днів.

copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті