19 лютого 2021, 09:52
З початку року на сервіс ДПС України «Пульс» звернулись 83 платника Дніпропетровщини
Протягом січня поточного року на антикорупційний сервіс ДПС України «Пульс» звернулося 83 заявника Дніпропетровського регіону.
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
- щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС (далі – ГУ ДПС)– 35 звернень (42 %);
- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 33 (40 %);
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Також, у січні ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 51 звернення, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 2 звернення, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».
Останній раз редагувалося: 19.02.2021 09:52