24 червня 2020, 15:43
Організація роботи щодо відпрацювання та реагування на звернення отримані ДПС України на сервіс "Пульс"
Управлінням податкових сервісів ГУ ДПС у Дніпропетровській області, якому доручена співпраця із Контакт - центром ДПС сервіс "Пульс" (далі – сервіс "Пульс"), здійснюється постійний контроль за якісним та своєчасним розглядом інформації, що надходить з сервісу "Пульс" до ГУ ДПС засобами спеціалізованої автоматизованої системи.
Всього за січень - травень 2020 року до сервісу "Пульс" на розгляд надійшло 212 інформаційних карток зі зверненнями від фізичних і юридичних осіб щодо дій або бездіяльності працівників структурних підрозділів ГУ ДПС у Дніпропетровській області (далі - звернення), що на 100 звернень більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.
Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:
щодо роботи структурних підрозділів ГУ ДПС – 127 звернень (60,0 відс.);
щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 37 (17,5 відс.);
щодо якості надання адміністративних послуг – 16 (7,5 відс.);
щодо роботи центрів обслуговування платників -8 звернень (3,8 відс.).
Крім того, 16 заявників висловили занепокоєння діями посадових осіб ГУ ДПС у Дніпропетровській області щодо можливих корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень вимог Закону України «Про запобігання корупції». За результатами перевірки інформація не підтвердилась.
Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.
Останній раз редагувалося: 24.06.2020 15:43