Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Чт, 18 квітня 2024
15:24

БЛОГИ

marik2104


8 квітня 2020, 10:49

«Невірний пароль або ключ пошкоджено» - помилка, яка виникає при підписанні документу: що робити?

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
ДПС України за посланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/414218.htmlпроінформувала про виправлення помилки, яка виникає при підписанні електронного документа.

Для усунення такої помилки необхідно перевірити:

1. Який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим.
Вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка.

2. Правильність введення паролю.
А саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи).
Якщо користувач забув пароль, то він повинен скасувати кваліфікований сертифікат відкритого ключа та отримати новий.

3. Чи набраний пароль відповідає ключу, який використовується.
Наприклад: пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера.

4. Чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа.
Особистий ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка не підлягає зміні. Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його подальшого використання.
Назва сертифіката може бути змінена за бажанням клієнта, за виключенням розширення файлу – «*.cer».
Отже, у разі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно скасувати кваліфікований сертифікат відкритого ключа та отримати новий.

У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, необхідно звернутися до відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КНЕДП ІДД ДПС), в якому отримували кваліфікований сертифікат, подавши при цьому:

5. Заяву про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (далі – заява) для скасування кваліфікованого сертифіката.



Заяву для скасування кваліфікованого сертифіката можна подати:

-в усній формі у телефонному режимі;
Заява в усній формі подається заявником (користувачем) до КНЕДП ІДД ДПС засобами телефонного зв’язку за номером (044) 284-00-10, при цьому заявник повинен повідомити адміністратору реєстрації таку інформацію:
- ідентифікаційні дані власника кваліфікованого сертифіката;
- ключову фразу голосової автентифікації.

Заява в усній формі приймається тільки у випадку позитивної автентифікації (збігу голосової фрази та ідентифікаційних даних користувача з інформацією в реєстрі сертифікатів).
- у письмовій формі.

Заява у письмовій формі подається до відокремленого пункту реєстрації користувачів КНЕДП ІДД ДПС за встановленою формою та засвідчується власноручним підписом заявника (користувача).

Заява для скасування кваліфікованого сертифіката розміщена на офіційному інформаційному ресурсі КНЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) в розділі «Скасування, блокування, поновлення сертифікатів».

6. Новий комплект реєстраційних документів (для отримання нових кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа).

Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу КНЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua/Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація».
Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КНЕДП ІДД ДПС можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі КНЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням:«Головна»/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або «Головна»/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».

Нагадуємо!
У разі виникнення питань стосовно ЕДП ви можете:
- переглянути Запитання-відповіді в Базі знань на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР), обравши категорію 301 «Електронні довірчі послуги» за посиланням: http://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&theme=4&action=search;
- переглянути інформацію на офіційному інформаційному ресурсі КНЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua);
- надіслати питання на електронну поштову скриньку: inform@acskidd.gov.ua;


- зателефонувати до Контакт-центру – т. 0-800-501-007 (напрямок 2) (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) для отримання консультацій.
- зателефонувати до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС – тел. (044) 284-00-10 для блокування та скасування кваліфікованих сертифікатів;
- звернутись до представництва у вашому регіоні.




Останній раз редагувалося: 08.04.2020 10:49


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая


Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті