Вступ
Флот належить людожерам.
Зміст.
Немає такого злочину. На який би не пішов капітал за ради 10% прибутку.Так говорив сумнозвісний іудей Карлуша Маркс. У світлі недавніх подій в Азовському морі, замислився я над справедливістю слів вище згаданого нечестивця, який підхарчовувся на святій німецькій землі, за кошти придурка англійця Енгельса.
Мені не відомо що сьогодні являють собою сучасні капітани кораблів, лишається тільки робити сумні висновки, про те що вони є шмаркачами-хлюпиками, які від жаху перед власниками суден готові на проти людські злочини. Смердючі шибеники втопили кораблі, убили моряків та знищили природу на довгі роки.
Колись жоден капітан не виходив у море у понеділок. Не лякаючись ані наказів капітана порту ані міністра, та й останні не бажали виставляти себе клоунами, і такі накази віддавали не часто. Що стосується заборони виходу у море, то всі капітани підкорялися беззаперечно.
Що відбувається сьогодні? Боягузи ризикують життям команди і власним життям за ради наживи людожера.
Бридко, огидно, сумно, трагічно все це спостерігати… .
Стоянка судна у порту то є збиток для власника, але той збиток компенсується після завершення рейсу.
Невже людожери так вже осліплені спрагою наживи, що готові так ризикувати? Ясна річ, що до життя людей їм діла мало, але ж втрата суден, то є збиток. Що коїться з цими істотами?
Сподіваюся, що на цей раз держави нарешті візьмуть цих біснуватих за роги та копита, та й здеруть з них всі без винятку відшкодування. Та на це надій майже нема, бо влада як у Росії, так і в Україні продається як оптом так і в роздріб.
Так був правий Карлуша, чи ні?
Bookmarks