Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Нд, 15 червня 2025
14:37

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

У 2006 році пасажиропотік на всіх видах громадського транспорту у Дніпропетровську має зрости на 4,5%

У 2006 році пасажиропотік на всіх видах громадського транспорту у Дніпропетровську має зрости на 4,5%. Такий показник, зокрема, передбачений Програмою соціально-економічного і культурного розвитку міста на 2006 рік, яка була ухвалена на черговій 33-ій сесії Дніпропетровської міськради 25 січня 2005 року,

Як стало відомо інформагентству «Придніпров’я», прогнозується, що в цілому за рік усіма видами транспорту громадського користування в обласному центрі скористається 445,8 млн пасажирів, причому третина цих перевезень припаде на автомобільний транспорт — автобуси і маршрутні таксі.

Що ж до розвитку і модернізації транспортної мережі, як заплановано, за рік рухомий склад електротранспорту поповниться 6-ма тролейбусами, які будуть придбані за рахунок міського та Державного бюджетів. 36 млн грн планується освоїти на будівництві другої черги Дніпропетровського метрополітену, причому переважна більша частина цих коштів (34 млн) має надійти з Державного бюджету.

Пріоритетним завданням у галузі автотранспорту визначено необхідність створення в місті автоматизованої системи управління, обліку та контролю за роботою маршрутних таксі.
Gorod.dp.ua на Facebook.


Реалист  (29.01.06 21:26): При нормальном, профессиональном и некоррумпированном подходе место в обслуживании города хватит всем: и электротранспорту (устоявшиеся, стабильные пассажиропотоки); и большим автобусам, как предтечам электротранспортных маршрутов, и маршруткам, там где необходимо быстро наладить доставку пассажиров, а пассажиропоток не окупает затрат на электротранспорт или не обеспечивает рентабельную загрузку больших автобусов. При этом данный рынок может обеспечить нормальной работой большое количество людей, а пассажиров - нормальными услугами. Было бы желание гор. властей печься о горожанах, а не о своём кармане. Відповісти | З цитатою
kot1066  (29.01.06 13:13): для Игоря: А вот в Кремечуге маршрутчик обогнал на аналогичном старом мосту - к счастью, утонул в гордом одиночестве.....под затарку спешил... Відповісти | З цитатою
kot1066  (29.01.06 12:58): Ну понятно......Бардак на дорогах будет продолжен с увеличением на 5-25%. А дышать выхлопухой придется больше на 25-50%...
В стране, где нет ни нефти ни газа, развивать автотранспорт - полный ДЕБЕЛИЗМ!!
На электрику переходите, запускайте тралики вместо дерьма под названием "богдан" и им подобных...
Хотя откаты резко поубавятся, а тут выбору на носу!!
Відповісти | З цитатою
Игорь  (28.01.06 12:41): Щас беспредел на дороге а что будет потом, стал где захотелось, тормознул- так надо, обгон по встречной- это норма мы спешим сильно, чесно я боюсь жену пускать на маршрутку я не уверен что водитель будет вминяемый и не начнет обгон справа на Старом мосту.......... Відповісти | З цитатою
бррр  (27.01.06 19:51): это толко водителям мешает, терпите, вы тоже нарушаеть не мало правил. Відповісти | З цитатою
Правдо-Калиновец  (27.01.06 17:33): внатуре достали маршрутки. особенно богданы 126, и павловские автобусы 95 - они тоже останавливаются посреди дороги.
представте такая дура затормозит перед тобой. кто им вообще дал право называться "маршрутным такси". скоро они и на мостах будут останавливаться
Відповісти | З цитатою
гость  (27.01.06 17:30): а как же освоение и развитие этих самых троллейбусных маршрутов в отдаленые районы города, где присутствует только один вид транспорта - маршрутные такси, (пожалуй полететь на марс будет дешевле, чем проложить туда линии метрополитена) предприятия обслуживающие эти районы присутствуют там в одном количестве, где и происходит монополизм, т.е. делай что хочу... Відповісти | З цитатою
zvezda  (27.01.06 15:38): 2 Пассажир Жора
100%
Абсолютно с Вами согласна!
Відповісти | З цитатою
Реалист  (27.01.06 13:51): Если я правиьно понял, то развитие электротранспорта не предусматривается? 6 шт троллейбусов - капля в море транспортных проблем мегаполиса. Коль нельзя "давить" на цены и сервис маршрутчиков электротранспортом, то нужно включать рыночные рычаги непосредственно в среде маршрутчиков. Например, каждый маршрут должен обслуживаться не одной, а хотя бы двумя фирмами. Пусть конкурируют.
А почему бы не дать возможность построить частный троллейбусный маршрут? (только не "прихватизировать" имеющийся коммунальный, а с нуля!)
Відповісти | З цитатою
Пассажир Жора  (27.01.06 11:23): Приоритетом должна быть замена маршрутных такси на нормальные автобусы, контроль водителей на знание правил посадки-высадки пассажиров Відповісти | З цитатою
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Чи потрібно ввести шахи у шкільну програму: думки мешканців Дніпра (опитування) (9)

•  У Дніпрі активізувалися шахраї, які видають себе за контролерів ДТЕК (7)

•  У Дніпрі патрульні штрафують водіїв-порушників, які паркують свої автомобілі на місцях для людей із інвалідністю. (7)

•  Через аварійний стан: на Старому мосту капітально відремонтують трамвайні колії (6)

•  У Дніпрі пройшли чергові рейди проти стихійної торгівлі: виявлено порушників (5)

•  Дніпровський рибалка спіймав гігантського сома (4)

•  Ще одна перемога для Дніпра: мерія вирішила багаторічну проблему водопостачання мешканців по вул. Мандриківській, 136 (4)

•  Жителі Дніпра створили ще один казковий двір (3)

•  Парк імені Володі Дубініна стає місцем системного вандалізму (3)

•  Калинову перетворюють на пустелю? Чому там масово видаляють тополі (3)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
90
років тому почали будувати Набережну

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті