Вход на gorod.dp.ua

Имя для входа:
 
    Днепр » Gorodской дозор
Регистрация Вход

Пн, 23 января 2017
22:55

УКР   ENG

GORODСКОЙ ДОЗОР

 
Softkey.ua приглашает на вебинар «Windows 10: ключевой функционал для ИТ-специалиста»
17.01.2017 11:46

Компания «Софткей-Украина» приглашает на вебинар «Windows 10: ключевой функционал для ИТ-специалиста». Вебинар будет полезен для ИТ-руководителей и ИТ-специалистов. Вебинар состоится 26 января в 10:00 (по киевскому времени).
Что нужно знать о Windows 10, чтобы использовать в работе весь потенциал этой ОС? Защита ИТ-инфраструктуры компании посредством инструментов Windows 10. Виртуализация рабочей среды. Сохранение и восстановление данных. Возможности управления и настройки корпоративных устройств в Windows 10. Нововведения в лицензировании.

Об этом узнают участники вебинара " Windows 10: ключевой функционал для ИТ-специалиста " (26.01.17).

Приглашаем ИТ-руководителей и ИТ-специалистов!
Участники вебинара также смогут получить практические рекомендации.
Вебинар проведет: Андрей Мешков, сертифицированный специалист, бренд-менеджер Microsoft, ООО «Софткей-Украина».

Регистрация на вебинар обязательна и будет открыта до 24 января по ссылке: https://company.softkey.ua/windows-10-klyuchevoj-funktsional-dlya-it-spetsialista-vebinar/?utm_source=medisum&utm_campaign=Win10_vebinar260117

Все зарегистрированные накануне вебинара получат Инструкцию, как подключиться.

С вопросами о правилах лицензирования и покупке программных продуктов Microsoft нужно обращаться в компанию «Софткей-Украина» по телефону: +380(44)377-73-17 или электронной почте: info@softkey.ua


О компании «Софткей-Украина»

ООО «Софткей-Украина» (www.softkey.ua) - украинская компания, которая была основана 19 сентября 2003 года. Это первый в Украине специализированный интернет-магазин лицензионного программного обеспечения. Отличительной чертой магазина является самый широкий каталог программ в Украине: от антивирусов и операционных систем до специализированного программного обеспечения и отраслевых решений. Ассортимент магазина составляет более 8600 позиций от более чем 900 поставщиков!
Компания «Софткей-Украина» - это, прежде всего, команда профессионалов, высокий уровень компетенций которых подтверждают квалификационные сертификаты. Компания имеет статусы: Gold Partner Microsoft, Microsoft Cloud Accelerate (Office 365, Azure), Gold Partner Adobe, онлайн дистрибьютор Kaspersky Lab, сертифицированый партнер ESET, DrWeb Enterprise partner, Kerio preferred partner, Agnitum Premium Distributor, ABBYY Authorized Reseller, 1С:Франчайзи и др.
www.softkey.ua



Комментарии: 0 | Оставить комментарий

Мільйони гостей, сотні тонн риби, десятки ресторанів: «Сушия» відзначила ювілей
04.01.2017 15:01

У грудні 2016 року мережа ресторанів сучасної японської кухні «Сушия» відзначила ювілей – 10 років успішної роботи в Україні.
Мережа ресторанів сучасної японської кухні «Сушия» почала свою роботу у грудні 2006 року – з одного ресторану в Києві, який завоював любов відвідувачів завдяки широкому вибору страв японської кухні, приємній атмосфері, демократичним цінам, високій якості продуктів та сервісу. Сьогодні компанія є найбільшою і найшвидше зростаючою мережею ресторанів японської кухні в Україні. За 10 років стабільної роботи на ресторанному ринку мережа зросла до 42 ресторанів в 13 містах (23 в Києві та 19 в регіонах), які щомісяця обслуговують понад 350 000 гостей.
Кількість працівників компанії за 10 років роботи зросла майже в 100 разів – сьогодні в «Сушия» працює близько 1600 чоловік. Компанія також активно розвиває власну службу доставки – «Точна Доставка» від «Сушия» почала роботу в 2011 році й наразі працює в усіх містах присутності мережі.
«У 2006 році «Сушия» створювалася як перший ресторан демократичної японської кухні, який повинен був зробити екзотичні тоді кулінарні традиції Країни вранішнього сонця доступними широкій аудиторії. Сьогодні ми можемо з впевненістю сказати, що це завдання ми реалізували в повній мірі, – зазначив генеральний директор мережі «Сушия» Антон Ходисько. – 10-річна історія «Сушия» сьогодні – це не тільки історія сталого розвитку, зростання, відкриттів. Перш за все, це історія людей – команди професіоналів, які створили формулу «Сушия» і кожен день втілюють в життя наші цінності: щиру гостинність, високі стандарти, інноваційність, ефективність бізнес-процесів і справедливість по відношенню до партнерів та співробітників. Я вдячний кожному, хто зробив свій внесок у становлення мережі, і впевнений, що попереду в нас ще багато круглих дат, приводів для радощів та гордості, багато викликів і ще кілька десятків ресторанів – як на батьківщині, так і в інших країнах».
Розвиток мережі триває: в 2017 році заплановані відкриття нових ресторанів та запуск принципово нової стратегії, яка знаменує новий етап в історії «Сушия» та відображає динамічний характер і стиль ресторанів мережі.
Цікаві факти про «Сушия»:
• Сумарна площа ресторанів: 13 683,69 кв.м.;
• Загальна кількість замовлень в службі «Точна доставка»: 1 850 294;
• Парк машин «Точної доставки»: «Смарт» – 24 одиниці, «Форд» – 19 одиниць;
• Найбільш відвідуваний ресторан мережі: Майдан (вул. Б. Грінченка 2/1): середня кількість відвідувачів на день – 550 осіб;
• Рекордна кількість замовлень: ресторан в ТРЦ Dream Town – 2 млн. гостей за останні 6 років, 25 тисяч гостей в грудні 2012 року, 2 тисячі гостей 14 лютого 2015 року;
• Найпопулярніші страви (топ-5):
o рол «Філадельфія де Люкс» зі свіжим лососем
o водорості Хіяші
o суп Удон
o рол «Каліфонія»
o рол з лососем
• Середнє замовлення на людину: 3 страви;
• З 2011 року гості «Сушия» з’їли:
o Лосось охолоджений – 581 тонну;
o Лосось копчений – 68 тонн;
o Рис – 1 715 тонн;
o Авокадо – 464 тонни;
o Норі – 45 тонн;
o Хіяши – 160 тонн;
• Автомобілі служби доставки в середньому проїжджають на день: 3 870 км;
• Всі ресторани мережі можуть прийняти за раз: з врахуванням літніх майданчиків – близько 6 000 гостей, без врахування літніх майданчиків – близько 5330 гостей.
Про компанію «Сушия»
Мережа ресторанів сучасної японської кухні «Сушия» заснована у 2006 році і складається з 42 ресторанів в 13 містах України – Києві, Борисполі, Вінниці, Дніпропетровську, Запоріжжі, Луцьку, Львові, Одесі, Полтаві, Сумах, Харкові, Черкасах та Чернівцях. Щомісяця обслуговує понад 350 000 гостей, має власну службу доставки «Точна доставка».
Докладна інформація про мережу ресторанів «Сушия» www.sushiya.ua
Прес-служба «Сушия»:
Тел./факс: (044) 451-85-13
E-mail: office@msgpr.com.ua






Комментарии: 0 | Оставить комментарий

«Сушия» підвела підсумки першого на українському HoReCa-ринку проекту з харчової безпеки
22.12.2016 08:45

У грудні 2016 року мережа ресторанів сучасної японської кухні «Сушия» завершила пілотний проект з впровадження системи контролю безпеки харчових продуктів у співпраці з Міжнародною Фінансовою Корпорацією (IFC) та таким чином стала першим національним гравцем українського ресторанного ринку, який офіційно запровадив міжнародні стандарти безпеки в своїх ресторанах .
«Сушия» запустила проект удосконалення харчової безпеки в грудні минулого року. Партнером у реалізації комплексної програми з розробки та впровадження системи управління харчовою безпекою, а також у підготовці до міжнародної сертифікації на відповідність стандарту FSSC 22000 стала Міжнародна Фінансова Корпорація (IFC). IFC є членом Групи Світового банку та найбільшим глобальним інститутом розвитку, який вже понад 20 років реалізує в Україні різні інвестиційні та консультативні проекти.
Проект складався з двох етапів. Перший завершився в квітні 2016 року і включав діагностичну оцінку та розробку плану дій для поліпшення безпеки в усіх ресторанах мережі «Сушия» і запуск програми навчання команди – як ефективно впроваджувати і працювати за новими внутрішнім стандартам. За перші 4 місяці проекту були розроблені та узгоджені формалізовані процедури та розпочато їх впровадження для всіх етапів технологічного процесу: від закупівлі і зберігання сировини до приготування страв і їх доставки. В процесі реалізації проекту «Сушия» істотно поліпшила виробничі та гігієнічні практики:
• Ввела контрольні листи для ключових технологічних процесів, які дозволяють діагностувати невідповідності на етапі їх виникнення, а не під час ліквідації наслідків;
• Ввела стандартизовані процедури в області технологічного і санітарного контролю для підтримання належного гігієнічного статусу підприємств;
• Ввела маркування продуктів-алергенів і провела роботу з персоналом про поводження з алергенними інгредієнтами і відповідне інформування клієнтів;
• Вдосконалила систему внутрішніх аудитів ресторанів мережі – з акцентом на безпеку готової продукції та дотримання всіх чинних санітарних норм і правил;
• Підвищила інформованість і відповідальність лінійного персоналу ресторанів за дотримання введених вимог і виробничий контроль.
На другому етапі проекту в «Сушия» провели повне дослідження HACCP (Hazard analysis and critical control points – аналіз небезпечних чинників та критичні точки контролю). Даний аналіз передбачав ідентифікацію потенційно можливих небезпечних факторів і оцінку їх суттєвості на всіх етапах технологічного процесу для продукції заготівельного цеху і ресторанів відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 22000: 2005. В результаті аналізу було встановлено критичні точки контролю на етапах технологічного процесу, що мають найбільше значення для безпеки готової продукції. Персонал ресторанів пройшов необхідне навчання та здійснює постійний моніторинг цих процесів відповідно до передових європейських практик.

«За рік реалізації комплексного проекту з харчової безпеки ми пройшли великий шлях: внесли ряд змін в організацію кухні, удосконалили системи контролю, внесли зміни в процеси – ми стали більш сучасними, технічно досконалими і, що вкрай важливо, створили прецедент на ресторанному ринку України, – зазначив генеральний директор мережі «Сушия» Антон Ходисько. – Безпека їжі в наших ресторанах завжди була на високому рівні, і ми прийняли рішення привести її у відповідність з кращими європейськими та світовими практиками, оскільки віримо в те, що безпека повинна бути стандартом, якого дотримуються всі гравці ринку. Виграють від цього всі – і клієнти, і ресторатори, і держава. І ми пишаємося тим, що стоїмо біля витоків цього процесу в нашій країні».
Закінчення спільного з IFC проекту щодо вдосконалення системи харчової безпеки не означає припинення роботи в даному напрямку. В рамках проекту було розроблено план заходів для подальшого поліпшення розробленої системи безпеки харчових продуктів, який «Сушия» вже почала реалізовувати.
Подальший план дій включає:
• Створення єдиного внутрішнього стандарту якості «Сушия», який включатиме контроль безпеки харчових продуктів на основі розроблених в процесі реалізації проекту документів, процедур і практик – що називається «від лану до столу»;
• Постійний стандартизований лабораторний контроль виробничих процесів і продукції в сертифікованих за європейськими стандартами референс-лабораторіях;
• Систематичне навчання персоналу вимогам комплексної системи безпеки харчових продуктів;
• Масштабування системи управління безпечністю харчових продуктів на всю мережу ресторанів;
• Регулярні внутрішні аудити результативності системи харчової безпеки та кваліфікації персоналу.
Про компанію «Сушия»
Мережа ресторанів сучасної японської кухні «Сушия» заснована в 2006 році і складається з 43 ресторанів в 13 містах України – Києві, Борисполі, Вінниці, Дніпропетровську, Запоріжжі, Луцьку, Львові, Одесі, Полтаві, Сумах, Харкові, Черкасах та Чернівцях. Щомісяця обслуговує більше 350 000 гостей, має власну службу доставки «Точна доставка».
Детальна інформація про мережу ресторанів «Сушия» www.sushiya.ua
Прес-служба «Сушия»:

Тел./факс: +380 (44) 451-85-13
E-mail: office@msgpr.com.ua



Комментарии: 0 | Оставить комментарий

Всего 104. Предыдущая cтраница | Страница 1 из 35 | Следующая cтраница

Текстовая версия сайта Версия для iPhone Версия для Android Gorod.dp.ua на Facebook 34-й телеканал Газета Сегодня
copyright © gorod.dp.ua, ЧАО «Сегодня Мультимедиа»
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте