30 червня 2016, 13:10
Хто і за скільки ремонтуватиме дороги Новокодацького району
У Дніпрі провели тендер на ремонт доріг одного із районів міста. Дві фірми запропонували однакову суму за виконання робіт, проте вибрано було дніпровське товариство.
Управління з питань економічного розвитку, комунального господарства та самоврядного контролю Ленінської районної у місті Дніпропетровську ради провело тендер щодо виконання ремонтних робіт. Участь взяло два товариства, які запропонували 1,4 млн грн. за свої послуги: ДІП «Дніпродор» і ТОВ «Спецрембуд». Причиною обрання переможцем дніпровського ДІП «Дніпродор» менша ціна «разом по цінам одиничної вартості послуг». Ця ціна складає 677 тис. грн. (Додаток 1) Така аргументація переможця є незрозумілою і здається фіктивною.
Дочірнє іноземне підприємство «Дніпродор» засноване польською компанією «PUS». Засновниками фірми є низка фізосіб – Філіп Єжи Станіслав Януш Фейдаш, Славомир Рушель, Олександр Баранник, Олександр Полтавець, а також фірма «Poltavets». За останні п’ять років «Дніпродор» виграв тендерів на 161,76 млн грн. До того ж ДІП «Дніпродор» є засновником ДП «Дніпропетровський облавтодор», колишнім гендиректором якого є Палій, а отже, прослідковується зв’язок із кримінальною родиною Паліїв.
Єдиним конкурентом «Дніпродор» було павлоградське ТОВ «Спецрембуд», яке розпочало свою діяльність у 1994 році в Сімферополі. Проте вже у 2012 році змінюється весь склад засновників. Зазраз власниками ТОВ є Лариса Ларина і ТОВ «Варда плюс» Вадима Маламанчука. Капітал «Спецрембуд» оцінюється у 20 тис. грн. і розділений навпіл між власниками. За останні 8 років товариство уклало всього 2 угоди із державними підприємствами на суму 1,7 млн грн. Одне з них – скандальне будівництво аеродромного комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Одеса».
Останній раз редагувалося: 30.06.2016 13:10